Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Wij verzenden uw bestelling binnen 2 tot 3 werkdagen* na de besteldatum. Na onze zorgvuldige kwaliteitscontrole levert PostNL uw bestelling af op het door u opgegeven afleveradres. Bij een afleveradres buiten Nederland kan de bezorging enkele dagen langer duren.

Zijn er kosten verbonden aan het verzenden van mijn bestelling?
Voor het verzenden van uw bestelde artikelen brengen wij geen verzendkosten in rekening.

Welke betalingsmogelijkheden zijn er?
Wanneer u een bestelling plaatst, kunt u een keuze maken uit de volgende betalingsmogelijkheden: iDEAL, CreditCard en PayPal

Wat is IDEAL?
iDEAL is online betalen via uw eigen telebankiersysteem thuis. Deelnemende banken aan het iDEAL-bankiersysteem zijn ABN AMRO, Fortis, ING, Rabobank, SNS Bank, ASN Bank, Knab, Regiobank, Triodos bank en Van Lanschot. Met iDEAL rekent u af in uw vertrouwde internet betaalomgeving op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank.

Wat is Paypal?
PayPal is een wereldwijd gebruikte betaalmethode, die gekoppeld is aan uw e-mailadres(sen). Door middel van het opgeven van uw e-mailadres en de bijbehorende beveiligingscode kunt u geld van uw PayPal rekening overmaken of op uw PayPal rekening storten.

Zijn de weergegeven prijzen Inlcusief BTW?
Ja

Kan ik mijn bestelling retourneren?
Mocht het artikel niet aan uw verwachting voldoen, dan kunt u binnen 14 dagen na ontvangst gebruik maken van uw herroepingsrecht. Na deze melding heeft u nog 14 dagen om het product terug te sturen.

Kan ik mijn bestelling ruilen?
Mocht het artikel niet aan uw verwachting voldoen, dan kunt u dit binnen 14 dagen na leverdatum ruilen. Wij verzoeken u het retourformulier dat bijgevoegd is bij uw bestelling, ingevuld bij de retourzending te voegen en duidelijk aan te geven dat u het artikel wilt ruilen

Betaal ik retourneerkosten voor het terugzenden van mijn pakket?
Retourneren binnen Nederland is kosteloos. In België en Duitsland draagt de klant de kosten voor het retourneren

Heb ik garantie op mijn webshop bestelling?
Zes maanden na uw aankoop is de algemene garantie van toepassing en gelden onverminderd de rechten omtrent garantie en conformiteit welke de wet u als consument toekent

Hoe kan ik zien of een artikel op mijn maat nog op voorraad is?
Wanneer u het gewenste artikel heeft aangeklikt, ziet u aan de rechterzijde de beschikbare maten in blokjes. Indien u de gewenste maat nog kunt selecteren, kunt u het artikel bestellen. Mocht u twijfelen, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Dat zal via whatsapp gaan.

Hoe kan ik in contact komen met de klantenservice?
U kunt in contact komen met de klantenservice door een e-mail te sturen via onze contactpagina of via Whatsapp een bericht the sturen.  Telefoonnummer: 045 5119577
Whatsapp: 0641354737

Waar kan ik met mijn klacht terecht?
Als u een klacht heeft kunt u deze ook door de klantenservice laten weten. Als u een email naar ons stuurt dat zult u binnen 24 uur een bericht terug ontvangen. Als u via whatsapp een bericht stuurt zal dit binnen 12 uur een bericht terug ontvangen mocht dit niet het geval zijn kan u altijd bellen naar onze winkel : 045 5119577

Loading...